Rezultat selecție dosare
Rezultat final
ANUNŢ privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcții contractuale vacante
Centrul de Cultură şi Artă al Judeţului Timiş organizează în perioada 19.10.2022 -25.10.2022. concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale de conducere temporar vacante: șef birou, grad II, studii superioare – Biroul Timișoara – Capitala Europeană a Culturii 2023.
Condiții de participare la concurs:
A. Condiţiile generale:
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art.3 din Anexa (Regulamentul–cadru) la Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 modificată și completată prin Hotărârea Guvernului 1027/2014.
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit:
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
B. Condiții specifice conform fișei postului
Șef birou, grad II, studii superioare – funcție de conducere:
- Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul fundamental științe sociale;
- Vechime în specialitatea studiilor minim 5 ani în domeniul de licență;
- Vechime în muncă minim 5 ani;
- Constituie avantaj minim 2 ani în funcție de conducere;
- Disponibilitate la program prelungit:
- Cunoștințe de limba engleză constuie avantaj;
- Cunoștințe operare PC: Microsoft Office (word, excel);
- Abilități și aptitudini corespunzătoare specificului postului.
Condiții de desfășurare a concursului:
A. Concursul de organizează la Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș, str. E. Ungureanu nr.1, Timișoara, după cum urmează:
- în data de 12.10.2022, ora 10.00 – proba de selecție a dosarelor de concurs.
- în data de 10.2022 – afișare rezultate proba de selecție dosare
- în data de 14.10.2022 – depunere contestații rezultat proba de selecție dosare.
- în data de 17.10.2022 – afișare rezultat soluționare contestații proba de selecție dosare.
- în data de 19.10.2022, ora 10.00 – proba scrisă.
- în data de 20.10.2022 – afișare rezultate proba scrisă.
- în data de 21.10.2022 – depunere contestații rezultat proba scrisă
- în data de 24.10.2022 – afișare rezultat soluționare contestatii proba scrisă.
- în data de 25.10.2022, ora 10.00 – interviul.
- în data de 25.10.2022 – afișare rezultate proba de interviu
- în data de 26.10.2022 – depunere contestații rezultat interviu.
- în data de 27.10.2022 – afișare rezultat soluționare contestatii proba interviu
- în data de 27.10.2022 – afișare rezultat final.
B. Dosarele de înscriere a candidaților la concurs se depun până la data de 10.10.2022 inclusiv, ora 16.00 la secretariatul comisiei de concurs, cam. 19 Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș, str. E. Ungureanu nr.1, Timișoara.
Dosarul de înscriere la concurs al candidaţilor va cuprinde următoarele documente:
- cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează (candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului);
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae;
Adeverința care atestă starea de sănătate, conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Tematica de concurs:
- finanțarea din fonduri publice a proiectelor culturale, editorial și a programelor multianuale;
- eligibilitatea cheltuielilor în proiectele culturale, editorial și în programele multianuale finanțate din fonduri publice.
Bibliografia de concurs pentru postul contractual de conducere temporar vacant șef birou II – S la Biroul Timișoara – Capitala Europeană a Culturii 2023
- O.G. nr. 51/1998 privind îmbunătățirea sistemului de finanțare a programelor și proiectelor culturale – actualizată;
- O.U.G. nr. 42/2019 privind stabilirea unor măsuri financiare pentru susţinerea desfăşurării Programului naţional Timişoara – Capitală Europeană a Culturii în anul 2023 – actualizată;
- Ordinul nr. 2231/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și funcționarea comisiilor, procedura de selecție a programelor, proeiectelor și acțiunilor culturale în vederea acordării de finanțări nerambursabile din Fondul Cultural Național, precum și de soluționare a contestațiilor – actualizată;
- Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor modern de plată;
- Legea nr. 82/1991 a contabilității, republicată;
- Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind execuția bugetelor de venituri și cheltuieli ale instituțiilor publice autonome, instituțiilor publice finanțate integral sau parțial din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetele creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetele fondului de risc și bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de instituțiile publice, indifferent de modalitatea de organizare și finanțare a acestora;
- Ordinul nr. 1792/2002 privind aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările și completările ulterioare;
- O.G. nr. 714/2018 privind drepturile și obligațiile personalului autorităților și instituțiilor publice pe perioada delegării și detașării în altă localitate, precum și în cazul deplasării în interesul serviciului;
- Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe – republicată;
- O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor;
- O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare – Partea VI Titlul III Capitolul III;
- Dosarul de candidatură cu ajutorul căruia orașul Timișoara a câștigat titlul de Capitală Europeană a Culturii.
Atribuțiile postului – șef birou
- Asigură și răspunde de conducerea și coordonarea activității biroului Timișoara – Capitală Europeană a Culturii 2023 stabilind sarcini concrete, îndrumând, controlând și urmărind efectuarea acestora;
- Elaborează ghidul de eligibilitate și asigură implementarea corectă a prevederilor acestuia pentru finanțarea nerambursabilă a Programului național ”Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în anul 2023”;
- Asigură elaborarea și actualizarea, de câte ori este cazul, a formularelor specifice proiectelor culturale;
- La propunerea conducerii instituției și a ordonatorului de credite inițiază procedurile specifice sesiunilor de selecția ofertelor culturale, stabilește calendarul de derulare și implementare a acestora;
- Asigură secretariatul comisiei de selectie a ofertelor culturale;
- Asigură cadrul legal pentru derularea procedurilor de angajare, decontare și plata proiectelor culturale, conform prevederilor legislative și a ghidului;
- Asigură elaborarea și actualizarea formularelor specifice decontării proiectelor culturale;
- Identifică și evaluează problemele apărute în implementarea proiectelor culturale și propune măsuri concrete pentru remedierea acestora;
- Asigură întocmirea oricăror documentații sau solicitări venite din partea ordonatorului de credite – Consiliul Județean Timiș, a Ministerului Culturii și a Asociației;
- Asigură transmiterea către Asociație de informări trimestriale cu privire la proiectele culturale finanțate;
- Fundamentează lunar necesarul de credite pentru Programul Timișoara – Capitala Europeană a Culturii 2023, având în vedere necesităţile lunii următoare;
- Supune spre aprobare persoanelor abilitate angajamentele și ordonanțările de plată întocmite;
- Elaborează rapoarte proprii de activitate precum și orice alte situații la solicitarea șefilor ierarhici sau a ordonatorului de credite;
- Participă la elaborarea/actualizarea procedurilor operaționale aferente activităților prevăzute în fișa postului;
- În vederea asigurării continuității activității biroului, la propunerea șefului ierarhic superior și cu aprobarea managerului, înlocuiește, pe timpul concediului de odihnă sau în alte situații de urgență colegii din Biroul Timișoara – Capitală Europeană a Culturii 2023;
- Asigură prezența unui membru al biroului la fiecare eveniment cultural aprobat prin Programul național Timișoara – Capitală Europeană a Culturii 2023 și se asigură de certificarea fiecărui raport de activitate întocmit de beneficiari;
- Asigură verificarea și decontarea, în termenele stabilite, a tuturor proiectelor culturale câștigătoare;
- Asigură certificarea documentelor depuse la decont în vederea plății;
- Asigură întocmirea situației anuale și parțiale a Programului național Timișoara – Capitală Europeană a Culturii 2023;
- Asigură consultanță permanentă și monitorizarea acesteia prin înscrierea în registrul de evidentă al consultatiilor și recomandărilor oferite beneficiarilor;
- Îndeplinește orice alte sarcini solicitate de conducere menite să contribuie la buna desfășurare a activității biroului și implicit a instituției;
- Participă la elaborarea ghidului de eligibilitate privind finanțarea nerambursabilă a Programului national ”Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în anul 2023”;
Informaţii la telefon 0256/435158 sau direct la sediul instituţiei
(data postării anunțului: 03 octombrie 2022)