Anunț examen promovare

Publicat la data: 14 noiembrie 2024
Actualizat la data: 29 noiembrie 2024

Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș organizează examen de promovare a personalului contractual în grade sau trepte profesionale superioare, în conformitate cu prevederile H.G. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

În conformitate cu prevederile art. 68 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/08.11.2022 privind aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătiti din fonduri publice, Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș, organizează, în data de 28.11.2024 începând cu orele 10.00 la sediul din str. E. Ungureanu nr.1, examen de promovare a personalului contractual în grade sau trepte profesionale superioare pentru:

  • Inspector specialitate III – S – Serviciul administrativ – 1 post;
  • Referent I – M – Serviciul administrativ – 1 post.

Pentru a participa la examenul de promovare în garde sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie să fi obținut calificativul ”foarte bine” la evaluarea performanțelor profesionale cel puțin de două ori în ultimii 3 ani în care acesta s-a aflat în activitate și să aiba o vechime de 3 ani în gradul profesional deținut.

Examenul pentru promovarea în grade sau trepte profesionale superioare, va consta în:

  • depunerea dosarelor – 14.11.2024 – 21.11.2024
  • selecția dosarelor – 22.11.2024
  • proba scrisă va avea loc în data de 28.11.2024 la ora 10,00, la sediul instituției din Timișoara, strada E. Ungureanu nr.1.  

În vederea înscrierii la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidații depun dosarul de examen care conține în mod obligatoriu:

  • cerere de înscriere;
  • adeverințe eliberate de angajatori din care să reiasă vechimea în gradul sau treapta profesională din care promovează;
  • copii ale rapoartelor de evaluare a performanțelor profesionale din ultimii 3 ani în care s-a aflat în activitate. 

Candidații depun dosarul de examen de promovare în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării anunțului.

Examenul de promovare constă într-o probă scrisă.

Comisia de examen are obligația de a selecta dosarele pe baza îndeplinirii condițiilor de participare, în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

Rezultatele selecției dosarelor de înscriere se afișează de către secretarul comisiei de examen, cu mențiunea ”admis” sau ”respins”, însoțită, după caz, de motivul respingerii, la sediul CECART, precum și pe pagina de internet a instituției, în termen de o zi lucrătoare.

După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor, respectiv la proba scrisă, candidatul nemulțumit poate depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afisării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

În ziua examenului, candidații vor avea asupra lor cartea de identitate.

Durata examenului de promovare se stabilește de comisia de examinare în funcție de gradul de dificultate și complexitate al probelor stabilite, dar nu poate depăși 3 ore.

Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte.

Rezultatele examenului de promovare se afișează la sediul CECART și pe pagina de internet cecart@cecart.ro, în termen de 2 zile lucrătoare de la data susținerii acestuia.

Relații suplimentare se pot obține de la d-na Raquel ȚUCRA – secretarul comisiei de examinare, la biroul nr. 5.

Dosarele se vor depune la secretariatul – biroul nr.5, în intervalul orar: luni-joi 08.00 – 16.00, vineri 08.00-14.00, și vor fi însoțite de originalele documentelor necesare în vederea întocmirii dosarului de înscriere, pentru a putea fi certificate cu originalul.

În conformitate cu prevederile art.68 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/08.11.2022 privind aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătiti din fonduri publice, Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș, organizează, în data de 28.11.2024 începând cu orele 12.00 la sediul din str. E. Ungureanu nr.1, examen de promovare în grad imediat superior pentru funcția contractuală din cadrul instituției:

  • instrumentist, debutant – S – Corpul muzical Ansamblul Banatul – 1 post;
  • balerin, dansator, debutant – M – Corpul de balet-dans Ansamblul Banatul – 2 posturi

Pentru a participa la examenul de promovare, îndrumătorul numit de managerul instituției, la propunerea conducătorului Corpului muzical si al Corpului de balet-dans Ansamblul Banatul, întocmește un raport de evaluare pentru salariatul debutant. La finalul perioadei de debut, salariatul debutant întocmește un raport, conform modelului din H.G. nr. 1336/2022.

Examenul de promovare organizat la sfârșitul perioadei în care salariatul a fost încadrat pe funcția de debutant constă în susținerea unui interviu, față în față sau online, după caz, care are la bază evaluarea raportului salariatului debutant. Raportul de evaluare privind activitatea desfășurată de către salariatul debutant, întocmit de îndrumător, se ia în calcul la finalizarea examenului de promovare al salariatului debutant, ponderea acestuia în nota finală a examenului de promovare fiind stabilită de comisia de examinare.

Interviul, va avea loc în data de 28.11.2024 începând cu ora 12,00 față în față.

Publicat azi, 14 noiembrie 2024