Concurs de recrutare 14 – 26 martie 2024

Publicat la data: 28 februarie 2024
Actualizat la data: 22 martie 2024

ANUNŢ privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unor funcții contractuale de execuție vacante și temporar vacante

Centrul de Cultură şi Artă al Judeţului Timiş, organizează în perioada 14.03.2024 – 26.03.2024 începând cu ora 10.00, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante de consilier juridic, grad profesional II, studii superioare – Biroul Juridic, resurse umane, achiziții.

 Condiții de participare la concurs:

  1. Condiţiile generale:

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art.15 a Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022.

  1. are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene,a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației elvețiene;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit:
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit.h)

         B.  Condiții specifice:

Consilier juridic, grad profesional II – 1 post vacant

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul fundamental (DFI) – științe sociale, ramura de știință (RSI) – științe juridice, domeniul de licență (DL) – drept;
  • Vechime în specialitatea studiilor minim 4 ani în domeniul de licență drept;
  • Vechime într-o instituție de cultură de minim 3 ani, constituie cel mai mare avantaj;
  • Cunoștințe de operare calculator (program Microsoft Office) – nivel mediu;
  • Perfecționări sau specializări în domeniu, pot constitui un avantaj;
  • Disponibilitate la program prelungit.
  • Abilități și aptitudini corespunzătoare specificului postului.

Condiții de desfășurare a concursului:

A. Concursul se organizează la Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș, str. E. Ungureanu nr.1, Timișoara, pentru postul vacant, după cum urmează:

  • în data de 14.03.2024, ora 10.00 – proba de selecție a dosarelor de concurs
  • în data de 14.03.2024, ora 12.00 – afișare rezultate proba de selecție dosare
  • în data de 15.03.2023, ora 12.00 – termen depunere contestații rezultat proba de selecție dosare
  • în data de 15.03.2024, ora 13.00 – afișare rezultat soluționare contestații proba de selecție dosare.
  • în data de 21.03.2024, ora 10.00 – proba scrisă
  • în data de 22.03.2024, ora 10.00 – afișare rezultate proba scrisă
  • în data de 25.03.2024, ora 10.00 – termen depunere contestații rezultat proba scrisă
  • în data de 25.03.2024, ora 16.00 – afișare rezultat soluționare contestatii proba scrisă.
  • în data de 26.03.2024, ora 10.00 – interviul
  • în data de 26.03.2024, ora 14.00 – afișare rezultate proba de interviu
  • în data de 27.03.2024, ora 14.00 – termen depunere contestații rezultat interviu
  • în data de 27.03.2024, ora 15.30 – afișare rezultat soluționare contestatii proba interviu
  • în data de 27.03.2024, ora 16.00afișare rezultat final

B.  Dosarele de înscriere a candidaților la concurs pentru postul vacant se depun până la data de 13.03.2024, ora 12.00 la secretariatul comisiei de concurs, cam. 5 Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș, str. E. Ungureanu nr.1 Timișoara.

Dosarul de înscriere la concurs al candidaţilor va cuprinde următoarele documente:

  1. formular de înscriere la concurs conform model;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverintă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările și completările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. curriculum vitae, model comun european;

Modelul orientativ al adeverinței menționate la lit. e) este prevăzut în anexa 3 la HG 1336/2022.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) – e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut anterior se prezintă însoțite de dcumentele originale, care se certifică cu mențiunea ”conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarant admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a complete dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. În situația în care candidatul solicit expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicit de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

Documentul prevăzut la lit. h) poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

BIBLIOGRAFIA și TEMATICA propusă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual consilier juridic II la Biroul Juridic, resurse umane, achiziții

  1. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii republicată, actualizat;
  2. Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, actualizată;
  3. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție public/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările ulterioare;
  4. O.G. 51/1998 privind îmbunătățirea sistemului de finanțare a programelor, proiectelor și  acțiunilor culturale cu modificările și completările ulterioare;
  5. Legea 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general, cu modificările ulterioare;
  6. Legea 101/2016 – Căile de atac privind achiziţiile;
  7. O.G. 21/2007 privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic, cu modificările și completările ulterioare;
  8.  Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, republicată, cu modificările ulterioare;
  9. Ordinul 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice;
  10. O.U.G. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare;
  11. Legea 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;
  12. Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată;
  13. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ- TITLUL III.

Tematica:

  1.   Încheierea, executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractelor de muncă.
  2.   Dreptul de autor și dreptul conex dreptului de autor;
  3.   Încheierea, executarea, modificarea contractelor cu finanțare nerambursabilă din fonduri publice;
  4.   Înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea instituţiilor şi companiilor de spectacole sau concerte;
  5.   Dialogul social.
  6.   Proceduri de atribuire a contractelor de achiziţie publică.
  7.   Atribuirea contractelor de achiziţie publică.

Informaţii la telefon 0256/435158 int. 32 sau direct la sediul instituţiei (data postării anunțului 28 februarie 2024)